Tröttelitrött

Hej,
ännu en gång skit dåligt bloggande!!
men som sagt jag orkar inte...
men jag lvoar inom några dagar blir det som vanligt igen!
Har förresten inget roligt liv längre så har fan inget att skriva om. Ska försöka hitta på nått roligt nån dag så ni får läsa ett roligt inlägg : )
Är skittrött iaf,
ska dricka oboy, ta bort sminket, borsta tänderna och sen lägga i marsvinen från stora lådan till vanliga buren, sen ska jag sova. Är verkligen dö trött. på måndag ska jag försöka hänga med min syrra på zumban, liksom förra gången jag sa att jag skulle följa med henne dit så blev det inget av det!! :O
jag va helt slut i kroppen då... men på måndag då gäller det! ska kontakta henne o prata mer om det.
imorgon är det städdag också, eller ja om jag vill får jag ju städa på lördag ist men tar det imorgon istället. :)
jag är jätteglad för att nu har jag höjd månadspeng, från 250:- till 400:- , och det jag gör nu för att tjäna pengarna är att städa mitt rum, städa hallen, trappen, min toalett och så har jag två st diskdagar i veckan. Alltså diskdagar är liksom att plocka ur diskmaskinen, ställa in i diskmaskinen , diska det som inte får vara i diskmaskinen, torka bänken&spisen, plocka upp rester från slasken till komposten m.m...
låter som om jag är jätteintresserad av sånna här tråkiga grejer, men ne det är inte sant.
jag gör det för pengarna ofc :).

men jag måste gå nu, ska vara i säng om en halv timma !
puss o gonatt!


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback