Tacos & sen fredagsmys

Alltså, jag hinner liksom inte med att blogga efter skolan!! :o
slutar så fucking sent varje dag, eller ja..
Amen,
har hjälp min töntbrorsa att laga tacos,
o snart kommer min syster så ska vi käka lite :)
Äntligen fredag!
Sen kl 20.00 börjar idol o de ska jag titta på :)
Haha älskar när det är auditon.
Det blir som ett fredagsmys, eller ja,
det ÄR ett fredagsmys! :D
Kommer bli.
Till det blir de massa läsk me chips o dipp!
Mamma va o handla en massa saker igår till oss,
för mamma o pappa har åkt till fjällen o kommer hem på måndag kväll!
däremot kommer min bror simon imorgon trorjag?! :D
Han jobbar i norge, tsm med min andra bror kristoffer :)
Så får träffa han väldigt sällan också,
tror att han har liksom flyttat hemifrån nu..
:(
Nä men nu måste jag hjälpa victor o duka så bloggar jag mer sen kanske.




Haha men titta lilla jag har blivit president i USA ! :D

C-YA


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback