Svenska..

Hej alla! Börjar blogga på svenska igen. Fråga mig bara inte varför...
skit dag i skolan idag, men har fått träffat min älskling ida som kom hem från Kreta i lördags!! :*
Efter skolan va jag med Ida en stund hemma hos hennes mamma, fick en ring från grekland och en liten chokladgrej, skiitgod va den :D åt upp den direkt :( saknar den . ;)
Har typ nyss kommit hem från min allra första zumba-träning! :D
Det var faktiskt väldigt kul, men skitsvårt! hängde knappt med ju :( Men ändå roligt :) Ska kanske köpa månadskort så får man gå dit o träna när man vill. Ska fråga någon av mina polare om dom är intresserad av att följa med . Ska snart hoppa i duschen, helt dö svettig ju! ska bli skönt att komma i säng snart. Måste greja med en ny höst header snart, och ny design. Ska nog bli grönt/grått/gult tema den här gången, för höstens skull. Jävla höst :)
Hejdå ska ta och gå på toa o fixa allt!



snygga skor jag har thaha.. ;)



Puss!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback