svar på frågestunden!

Postat av: FeLICIAH!
Till vilket land skulle du helst vilja åka till om du fick välja ett land i hela världen?
- Nya Zeeland :) och så vill jag tbx till Thailand igen!

Vad heter diin allra bästa vän ?
- Har två st ALLRA BÄSTA vänner, Ida Thuresson & Evelina Boman §

Har du kille ?

- Ne, är singel & sökande :D

Postat av: Olivia
Vilka bloggar läser du?
- Alla mina vänners och fokis :)

Postat av: Jennifer
favvomat?
- THAIMAT! :)

Vad är din naturliga hårfärg?
- Mörkbrunt.

hur länge har du haft blogg?

- Har ingenaning faktiskt, men har haft ganska många bloggar, hade först blogspot, sen bloggie sen blogg.se..
Men i mer än ett år iallafall? Vet inte riktigt ;d

Postat av: Brodén
har du några vänner som bor i furuvik ?
- Ne, eller intevetjag ;P

Postat av: ANONYM ;) (jag vet vem den här anonymisen är :])
Hur kan det komma sig att jag både är din mamma, fru och syster!?
- HAHA, har ingen aning om det. Men tyvärr du har hittat en annan mamma så ja, nu är jag bara din fru och din syster.. :O

Postat av: Julia
VIll du fortfarande åka på språkresa?
- MEN JAAAAAAAAAA!

Nattah tycker du att jag är dryg ibland?
- JAAAAAAAAaaaaaa!

Postat av: Linn
vad skulle du göra om du vann 10Miljoner?
- flytta till thailand på direkten! :)

Favoritlåt Just nu?
- Alla som har med Jay Sean, Lil Wayne och Kanye West o göra !

Favorit Färg?
- Limegrön, ljusblå & rosa!

Favorit Ämne i skolan?

- Geografi ofc!

Postat av: wilmaberglund!
läser du min blogg? ^^
- Händer väl :)

Postat av: aangelicah zzetterberg ;)
vilken är din idol?
- hmm, har ingen aning faktiskt .

hur många är ni i din familj?
10 st.

är du kär?
- Njaa,

älskar du mig ?

- Klart jag gör gumman! :)

Postat av: anonym
använder du string?
- Nej haha.

Postat av:
MiiiCHAN
hur brukar du sminka dig?

- Ehm typ, är så jääla stressad på morgonen så jag slänger bara på lite mascara & kajal oh så duttar ja på lite foundation thahah .

Vad vill du ha mest i hela världen?
- PENGAR! så jag kan köpa en iphone 4!


Tack för alla frågor haha :D .
Ni fick även en länkning på erat namn :)

HÖRS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går bara inte att köpa den, du måste betala 300kr i månaden i 2 år. Plus så måste man betala för de man ringer för och smsar.

2010-09-19 @ 18:13:16

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback