städa...eller?

Hej, eller godmorgon kanske man ska säga?
Orkar inte bry mig direkt.
Idag är det lördag, eller rättare sagt städdag.
jag orkar bara inte!!
nu när mamma eller pappa inte är hemma så tänker jag städa lite senare, mot kvällen..
åååh jag vill åka bort nånstans..
vill flytta till thailand :(
orkar inte bo här i sverige , man har knappt ens nå vänner längre som man kan LITA på! =_=''
cp.
ojah vill ha en ny mobil också, ja nu längtar man till jul.
åååååååååh inget e bra just nu, :(
Sitter o lyssnar på musik nu o ligger i sängen,
jag orkar inte göra något annat!
ojojoj vilken negativt inlägg,
men de får ni nöja er med. bättre än inget..
Äh men bloggar mer sen nu tänker jag fan leta efter godis i skafferiet måste få i mig lite, MYCKE socker!!
HEJDÅ :S





asså, JACK SPARROW E SÅÅ SNYGG!!!
Johnny depp vafan komhit ;D <3 Thahah ;)


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback