seg dag

Hola !
Förlåt, förlåt, förlåt för dåligt bloggande idag! :(
ska skärpa mig.
Har iaf varit en väldiigt seg dag idag, precis som alla andra torsdagar..
inte kul eller.
Hann typ inte vara med ida&evelina idag efter skolan,
dom skulle ju på träning,
sen efter skulle jag ju egentligen vart med cecilia&julia,
men då va julia på dans och cecilia var barnvakt.
Så vi tre ska vara med varandra imorgon istället, längtar! ;)
sitter just nu och sjunger Shontelle - Impossible. :)
Älskar den låten!
Ska träna på spanskan snart,
har prov imorgon så måste träna hårt i sista minuten ;)
Imorgon åker mamma o pappa till fjällen,
min syster kommer o är med mig o min bror hela helgen :D
Riktigt nice att spendera några dagar med henne :)
Hon har börjat dansa zumba o hon tycker de är skitkul,
jag ska också prova på med henne! :D
Om jag också tycker det är roligt så ska jag också börja.
Måste ju få lite träning jag också vafään.
Hihi'
Vet inte vad jag ska skriva nu?
Eller jo,
jag ska ju snart börja spela vanlig gitarr,
o då ska jag försöka skriva egna låtar,
och jag har blivit mer intresserad av att sjunga
så ska väl prova på de också.
Men bara hemma,
min röst är för ful ännu för att andra ska få höra den :)
Nänu måste jag plugga!!
Roligt att så många läser min blogg :D
Ska skriva en massa inlägg bara för de ;)
o tack för alla kommentarer haha.
Jävlar va många smiley's jag har gjort nu :O
amen säger väl godnatt nu för ska väl snart ta o hoppa i säng
så jag kommer upp i tid imorgon!
Det brukar vara svårt för mig att göra det..
Hehe'
Godnatt!




men titta!
en bild på lilla jag i washington med vita huset i bakgrunden.



Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback