pinsamt

Sha!
Bara en vanlig dag idag, skola. Inget särskilt. Efter skolan va jag med Ida och Evelina en stund, först var vi hemma hos Idas farmor och farfar o fikade. Men på hemvägen hände en väldigt pinsam sak :o Går inte in på den saken hahah! störd unge jag är, dålig syn också. HAHAH. Jag funderar på att börja göra lite videoinlägg lite då och då? Jag skriver ju så mycket hela tiden så ni säkert inte orkar läsa, hehe.
Jag vill ha min iPhone 4!!! Måste åka upp till MediaMarkt någon gång nästa vecka och titta lite. Hoppas pappa inte jobbar så mycket då, jag frågade han om vi kunde åka den här veckan men då hade han fullt upp med jobbet. Just nu ska jag väl kanske börja på en riktigt mysig höstheader!
Jag längtar tills den blir klar, hehe :P
Jag och Julia har pratat om att gå ut o fota lite höstbilder, då vi också har tänkt fråga Linn och Cecilia om dom också ville. Har ingen aning om dom vill men man får väl alltid hoppas på det bästa!
Hörs sen puss!




webbkamera bilder, hähä'

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback