onsdag

skit också,
har tappat blogglusten :(
men vägrar att ta bloggpaus! :)
Jag lovar att försöka att få tillbaka blogglusten.
Just nu sitter jag o lyssnar på Jay Sean, han e suuuperbra!
Mamma o pappa är på föräldramöte på skolan,
tråkigt.
Jag har varit med älsklingarna Ida & Evelina en stund idag,
hade såå himla kul hemma hos idas farmor!
jag & Eve har kommit på en egen melodi på keyboard som vi gärna skulle vilja skriva en liten text till :)
Den e nice kan jag säga ! (a)
Haha.
Har typ nyss laddat ner en massa låtar till min mp3,
ska väl ta med den imorgon så jag kan ha suuperbra musik i öronen på lektionerna.,
Ska väl ta o käka nått snart kanske,?
Min bror Jonny har varit här en stund,
såå roligt att träffa honom även om han är dryg ;) :D
hihi'
Jag vet inte vad jag ska hitta på senare
de blir väl bara data som vanligt!
ska väl duscha o så oxå,
fyfasen vad ont i magen jag har,
har haft de hela dan,
kommer förmodligen ha de några veckor nu -.-'
hatar den perioden.
Men nu ska jag kolla om de finnt något att äta.
Hörs, jao!



Favoritlåt just nu.

 

Soo good!


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback