Lagar mat

Hejsan, de va ett tag sen!
Nu ska jag försöka ta tag i bloggandet igen..
Just nu håller jag på o lagar mat med pappsen,
det blir en riktigt god köttgryta med grönsaker i och till det så blir det potatis :)
BIG LOVE!
Kom hem från skolan för nån timme sen,
uuh vi slutar så förbaskat sent varenda dag :(
oh det gillar inte jag!
Nemen nu ska jag gå och skala potatisar vi hörs!
Puss'


Mmmmmmm! (;
Finns det något bättre än att köpa en smarrig stor glass på en 35-40graders sommardag i New york?!
Nee skulle inte tro det va.

 



Bilder från New York. ;)

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback