Godnatt

Bloggar mer imorgon,
nu är jag en helt vanlig människa, så ni vet (a)
har ingen humor just nu :(
Haha..
är för trött helt enkelt.
Blev ingen fototiime tidigare idag,
vi "hann" inte,
elr ja, julia blev inte klar först efter 8 ..
så de blev typ för sent,
o de va mörkt ute.
Äh men vi kanske skulle ut o fota imorn ist,
fast bara kanske'
Men nu säger jag godnattt!
John Blund är på besök hhahahah :P
GODNATT!



hahah, bjuder på en osminkad bild + så hade jag nyss doppat mig i poolen ;) (i ohio, usa ) :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men tack gumman!!!! :) men du är finare ;)



kram kram

2010-09-05 @ 09:11:58
URL: http://bbodinan.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback