Godnatt

Nu ska jag dra mig till världens bästa ställe när man är trött!
sängen!!
Imorgon väntar en skojsig dag,!
först skolan (boring ofc)..
Sen efter de ska jag vara med ida o evelina,
sen ska dom på träning
så då är jag kanske med cecilia & julia!
ååh såå läänge sen jag va med cissi,
vi har varit utomlands båda två så vi har inte träffats på mer än en månad,
plus så går vi inte på samma skola längre,
men
ska bli så jääla skoj å träffa henne!
längtar juu :) .
Har magknip som fan,
nu ska jag sova,
så vi hörs imorn.
gonatt!


Kommentarer
Postat av: Kristoffer din bror

Gud vad kul att du har en blogg nattis!

Hur går det i nya skolan då ? Du går på Lillhagen va ?

2010-09-09 @ 20:25:39
Postat av: Nattah

svar till stoffe; Ja visst är det kul :) hihi. Ja jag går på lillhagen, den är väl lite sisådär, börjar vänja mig men tycker inte om min klass lika mycket som jag gjorde med min förra klass i 6A, :( menmen, det kommer väl att gå bra antar jag, om jag inte byter skola framöver. :)

2010-09-09 @ 22:07:58
URL: http://nnattaaahh.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback