freeeeeeedag

HEJHEJ,
fredag idag igen då!!

äälska.
skit tråkig dag i skolan idag, huförsej alla dagar är tråkiga i skolan. Nu ligger jag iaf här, chattar lite på msn o.s.v...
ska snart äta, är sådär jättehungrig. jag väljer att städa imorgon istället, fixar allt i mitt rum idag, o resten imorn.
tror nog att det blir så. Ikväll ska jag titta på film på min data, nån bra dvd-film, vi har asmånga filmer uppe så jag tror nog att jag hittar en. brukar iaf göra de :D till det blir det lime-läsk, euroshop-chokladkaka o lite chips (a)
imorgon ska jag oxå vara med min saknade vän som jag intä sätt på åratal, men nu är det omstart.
ja har ingen aning om vad jag ska skriva om nu så jag lägger in "dagens låt" istället!





Har älskat den låten ett tag nu! tröttnar aldrig på den.
Tröttnar aldrig på Lil Wayne´s, Jay Sean´s, Eminem´s och David Guetta´s musik!
BIG LOOOVEE!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback