älska fredagar

Hejsan !
Idag är det äääntligen fredag!
o det innebär fredagsmys!
Varit i skolan idag,
de va typ inte så mycke,
men en lååång dag,
fattar inte vf vi slutar 3 på fredagar ?
de är ju lixom då man vill sluta tidigt! :´(
Har varit jävligt tjurig i skolan,
p.g.a alla omogna killar som är dum i huvudet!
Asså blir så jävla irriterad på massa omogna p14
som bara tar ens penna hela tin,
o sen stoppar dom upp den i någon annan tjejs bh ?! :o =.=''
o sen typ snor den,
asså snälla väx upp!
Jag är inte den typen som accepterar sånna här småsaker -__-
blir bara så fucking förbannad.
Jävla sopa du är, Tom Möller(mörker) ;'0 =.=''
Ähahmen :D
Hade Elevens val också,
fan va de suger!
fick nån jääla läxa,
alla skulle göra en god gärning minst vid 3 tillfällen
innan tills vi har elevens val nästa gång, fredag.
vi fick dra en liten lapp, alla fick olika typ,
men på min stod de:
Idag ska jag bry mig om mina vänner"
Men vafan, vadå? jag gör alltid det!
Så den här goda gärningen är väl ingen utmaning?
Aja..
Sitter o lyssnar på en ny bra låt jag hitta nyss,
den va bland topplistan på spotify..
Nu e jag ialf vråålhungrig o mamma håller på med mat till oss alla,
hoppas på att den e klar snart..
Sen ska jag cykla iväg till ica o köpa liite godis (a)
sååå godissugen just nu.
Sen blire såklart att checka film,
med snacks&läsk o.s.v .. (H)
Bloggar kanske mer senare -




bjuder på bilderna knäppta i New york :)




Nu e jag glad för de är helg wihuuu!



Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback