blogga på engelska

Hej!
Idag är det lördag :) Har bara städat idag, det har varit en riktig jävla höst dag idag, både blåst och regn så jag va aldrig med någon idag. men imorgon så. Vet ni`? Eftersom att jag ska försöka lära mig helt flytande engelska så tänker jag börja skriva engelska inlägg. :D Det är bra övning för mig, jag använder också facebook på amerikanska... När jag flyttar till Thailand och jobbar som reseledare ska jag kunna såå mycket engelska jag bara kan! Det kommer bli så spännande, jag längtar till att få jobba med det jag vill, läängtar så mycket till att få uppnå mina mål! Så efter det här inlägget blir det förmodligen bara engelska inlägg, kanske ibland kommer det svenska..
jag ska kämpa ihjäl mig i skolan, få jättebra betyg, o bara ge järnet!! och jag ska däremot träna bort min åksjuka, aah. Men ah nu ska jag kanske titta på en film :D
äter nå marabou grejs, gottigott :)




puuss!



Ps...hoppas ni inte slutar att läsa min blogg bara för att jag kommer skriva engelska inlägg :( ...

Kommentarer
Postat av: nina :]

Svar: Åh tack! :D

__

Engelska är ett lätt språk att lära sig flytande

jag är en 'native speaker', skulle kunna kalla mig det iallafall haha! :D

2010-09-25 @ 20:58:02
URL: http://yesnina.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback