Bloggpausdag igår

Hej!
Tog en liten "bloggpaus" just igår,
hade bara ingen lust att blogga..
plus så var jag med Julia och Linn hela dan igår efter skolan.
Förresten skolan sög igår!!
Jag, Linn & Emilia blev kallad skolkare -.-
Bara för att vi inte va med på gympan,
b.la. jag som fortfarande är förkyld,
vi trodde att vi skulle gå på promenad istället för att vara med på idrotten.
o då gjorde vi de också,
men när vi kommer till skolan igen så får vi skäll av våran gympalärare ! :O
han sa "ni vet att det där är skolk va?!"
men vi skolkade fan inte :o ! -.-
men aja, får se hur de blir med det ?!
åååååååh.
Idag så har jag bara varit i skolan,
ännu en "bad day",
suck..
men väldigt fint väder idag iaf.
sitter just nu & lyssnar på musik på radion hahah..
o jag stör mig för fullt på mitt utséende! :( -.-'
o nu snackade dom om mc'donalds på radion så jag e fett frestad :(
Ååh,
ingen bra dag alltså..
Äh ja,
kommer iallafall blogga mer senare! :)
Minst 2-3 blogginlägg varenda dag.
Ska försöka iaf.
Ska väl surfa vidare på internet så vi hörs!




bjuder...

Kommentarer
Postat av: Linn

det var du, Lina och Emilia som blev kallade skolkare av våran gympalärare :(<3

2010-09-07 @ 17:17:10
URL: http://lliinns.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback