ullared imorgon

Hej, jag ber om ursäkt för låg uppdatering men jag är ju som jag är, latast i stan. Har därefter inte heller mått så bra men är glad att iaf en grej har ordnat sej lite grann. o lillhagen kan ju bara brinna upp, fan va jag hatar den skolan, och däremot min skabbiga klass, en massa fjortistöntar och bögnördar går i den. jag hatar er, kommer alltid att göra det . Nämen nu måste jag nog sova, ska upp tidigt imorgon, ska tillbringa från imorgon till måndag på ullared och ett hotell som vi kommer bo på, jag kommer att ta med datorn men det är inte säkert att det finns något internet där, men iaf, om det inte finns nått internet kommer min uppdatering vara låg men kommer vara som vanligt igen från tisdag. hoppas jag..
men fler bilder från dom senaste dagarna kommer nästa vecka.
vet ni om att det är typ 5 minus grader ute just nu? hemskt.
ähmen nu ska jag packa det sista måste gå upp typ 6 imorgon men ska sova o checka film i bilen på en av våra bärbara dvd:er.
puss&godnatt.



bjuder på denna bild för att jag älskar amerikanska skolbussar :)

Höres när jag är tillbaka.!

/ n

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback