trött tjej

Hej kära läsare! Äntligen hemma efter en lång och skojsig dag. eller ah kanske inte hela dan för amanda larsson dissade mig och cornelia. moget! ahmen sen efter hon drog så va jag med cornelia, jag va o åt hemma, sen när vi gick ut vare typ kolsvart ute, vi mötte michan vid ica sen gick vi till ida o där va eve så vi va med dom, va ute o flummade oss bara. hahahah.. sen stack ida o eve hem, o de va en kvart kvar tills jag skulle hem så jag,cornelia o michan va vid vikingaskolan ett tag o snacka sen kom sara westling, david o några till dom va typ där o busa hehe :P vi stod bara där o hängde o snacka tjejsnack. nä men nu ska jag spela lite tvspel är jätte trött och har typ träningsvärk i benen så nu känner jag bara för att vila. sen ska jag sova så jag säger väl godnatt för idag!









bjuder på lite fula webcam pic´s


/ n

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback