söndag = seg dag

Helluu.
idag är det söndag. och jag är väl lite sådär trött. Jag kanske skulle vara med filip senare men vi får se om det blir av. klockan är 3 och jag har inte käkat frulle än, eller jo 3 st chokladtoppar :D
haha.
jag har liksom ingen lust att vara med nån idag, vill bara slappa o titta på film o senare göra marrängsmet och bara äta sådär! love it.
men vi får se om jag är med filip ändå :)
har inte ens klätt på mig, sitter bara o äter dextro ;)
amen nu måste jag väl kanske käka nått eller ja om jag kan, efter alla dextro jag har ätit så har jag fått oändligt ont i tänderna så det ilar om man borstar tänderna eller äter något. men aja, ska väl sätta datorn i viloläge, den börjar bli varm o den låter serriöst som en flyplansmotor!??! det gör den alltid. hate it.

Jag bloggar mer sen, ha en bra dag! :)





serriöst checka cornelias farsas cykel!?
helgrym ju.

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback