skärpning!

Aloha!, nu ska det allt bli skärpning med den dåliga uppdateringen!
Först o främst har jag lovat att ladda upp bilder från ullared (dom kommer snart) och lite bilder från gårdagen när vi firade syster. :)
Kan skriva lite om dagen idag.
Började med att cykla till skolan imorse...jag som är så lat går ju upp typ kvart över sju.
ahmen sen vare skola, bara massa shit..
fast på mattetimmen så hämtade våran skolsköterska mig, Lina, Amanda, Linn och Lundberg,
vi skulle kolla ryggen, längden o vikten..
va skitnervös för jag hatar att visa upp min vikt för andra!
vägde fan myyyyycke. :(
men aja, jag har iaf växt såå mycke på senaste tin så hon som kollade min rygg kunde inte riktigt se elr ngt sånt. jag ska få en annan 'skol-läkare' som ska kolla på ryggen lite närmre, i typ december..
jag är 168 cm lång ;D när jag tog nytt pass i typ maj-juni så va jag 1,66.
tänker tyvär inte säga min vikt. -.-
men aja, hade huvudvärk typ nästsista timmen, lukas satt o nynna på engelskan o alla satt o snacka i munnen på varandra, asso jag ville bara smälla till alla riktigt hårt på käften!
idioter.
ahmen, jag gick hem innan elevensval började. Gjorde inte alls mycket när jag kom hem, vilade lite.
vid typ halv 6 kom cornelia till mig haha jag satt och måla i målarblock då hahah för jag hade så tråkigt! ;)
då typ satt vi o snackade i mitt rum, sen käkade jag,
o sen stack vi ut.
Cornelia fick låna hennes farsas cykel oh asso, jag kan bara säga att I LOVE IT!! den e fan skitskön o asfrän! :D
Nästan som en motorcykel fast utan motor.
omg säger jag bara :)
ahmen vi va ute o cyklade o sånt, sen kom plötsligt en katt fram i mörkret,
man hörde bara kattens "pling-halsband" och då trodde jag först att det var tomten.
HHAHAHAHA.
men katten va gosig men lättskrämd heheh.
justja, jag såg en räv springa över bussgatan!
Nu tykte jak at jak va kol.
hihi.
Men sen mötte vi ida och snackade med henne en stund,
o sen stack vi båda hem för vi frös serriöst som två judar!
Men jaja, imorgon ska jag vara med henne igen
och då ville filip vara med oss så ska fråga cornelia om hon vill de :)
de vill iaf ja.<3 : )
vi ska också kanske käka på amigo imorgon
och sen så kanske hon ska sova hos mig. vi får se .
men jag är trött som en gammelgädda så jag ska nog ta o traska iväg upp till mamma så hon kan massera mina fötter! ; )
gosigt.

Hörs imorgon, då äre städdag men ska allt försöka ladda upp bilderna!

Puss.



cpbild.



Kommentarer
Postat av: annis

Hej , just nu har jag en tävling på min blogg där du har chansen att vinna valfritt iphone skal! :) Lycka till! :)

2010-10-23 @ 16:17:49
URL: http://annnaiz.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback