prutt

HEJ. :)
Sitter nu här med en bäver bredvid mig. HEHE.
ojah, de e cornelia. (nörden) :)
hihi,
men vi ska hämta cola nu brb!
- så, tbx.
HAHAH. cornelia har fastnat i min halsduk, thahah.
nemen nu kom hon loss, inte kul, neeh skoja bah :)
amen vi har 6 st Dextro paket var som vi håller på o mumsa upp nu! eller ja, heheh.
vi kommer nog snart att bli HYYYPERAKTIVA, trorjag.
och det är inte smart att lägga ner ett helt paket dextro i ett glas cola. nejnej det är det verkligen inte.
men vi typ sitter här o sjunger o skojjjjjar.
nejmen nu ska jag sluta blogga för vewogwiuwlgslbwi gabwh,ghwhow 4tyuyiy5uhb soihytfgwo
jag har damp
men hejdddddå!;)
cornelia hälsar till er alla en fröjdefull jul.
AHAHAHAHAHAHAGHAHAHAHHAHAHAH
asså shit nu e vi sjukt hyper och jo corneliööa är också mjette hypper hähähähä
hejdå era jävka köttnacker ses!!!!!!
mihi
pusspuuuusssss





<3




Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback