OBS: negativt inlägg, bli inte för rädd bara : (

hej typ!
ligger i min sköna säng vid datorn, bara slappar o så, är så arg på mina munsår!! :(
om drygt 2 timmar börjar den sjunde desperate housewives säsongen, gu´ va jag har längtat !
jättedryg skoldag idag! jävla fucking jorge (stavning!?;o) har vi som svengelska lärare han får damp hela jävla tin bara man gör nått vafan ! :mad: -.-
fick idag också reda på att när jag går i åttan kommer vi få låna källmurs lokaler o gå på den skolan i ett år för att dom ska rusta hela jävla lillhagen :o jävlafuckingsärhorcpskabbnegeräckel!!!! men vem fan vill göra det?! så när jag går i nian så kommer hela skolan vara klar så kommer alla barn i hela bomhus som går i 6-9 gå på våran skola för det blir den ända högstadieskolan i bomhus, jävla cp! ska fan nacka den som bestämt detta. har lidit mycke på sista tin o så gör dom detta, vafan kunde dom inte göra dehär typ för tre år sen ist?! varför just när jag går där, så jävla patetiskt. hataaaaaaaaaaa, -.-, aja snackar mer om den saken nån annan gång, en sak är så jävla fucking säker, kommer vara sur hela jävla åttan! men hejdå ska spela super smash bros melee på gamecube jag vinner lätt över min bror victor! :) ska prova käka fruktsallad också, har aldrig liksom varit så speciellt intresserad av frukt. Hejdå bloggar mer sen! kanske..





vet att ni tkr bilden är jättesnygg! :D

(knäppt i ohio,usa ;])

/ n


Kommentarer
Postat av: Angelicaah (; §§

gumman det kommer ordna sej lita på mig!;* jag saknar dig kan vi vara nån da´? så kan du snacka ut, fin bild btw, loveya!(L)<3333333

2010-10-06 @ 20:49:49

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback