nu ska lilla jag hoppa i säng

har bara varit hemma idag för jag har haft en slappdag typ, imorn är det en ny vecka...skola..o annat skit, de ser jag inte framemot. men aja, vad gör man inte för att få jobba som reseledare..! måste börja bättra mig i skolan...
men nu ska jag sova, är inte direkt trött men det är snart spöktimmen o då vill inte jag va vaken :(
Hahah. ;)
men jaja, bloggar mer imorn o då lovar jag att ladda upp ullared-bilderna.
puss o godnatt!





ojustja, imorn ska äntligen min kära mor ringa o boka tid hos frissan,
ska klippa mig o verkligen färga hår-UTVÄXTEN, blir gaalen för jag vill inte gå ut som en skabbig människa. Hahah. Jag ska ha typ lika frilla som på webcam bilderna över! Då va jag nöjd med mitt hår iaf.


xoxo / n

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback