nu ska jag ut med cornelia och amanda

Ja, rubriken stämmer helt. har nyss kommit hem från skolan typ, så nu ska jag ut igen med cornelia och amanda, fyfään va länge sen de va jag träffa cornelia. minst ett halv år sen.. men anledningen varför är komplicerad. Skulle egentligen kanske tränat zumba ikväll men nu när jag hade andra planer så blire väl nån annan dag i veckan, liksom man kan ju dansa där varenda dag + så finns det olika danslektioner som t.ex. zumba fitness, zumba toning, zumba gold, aqua zumba m.m.. den jag va på första och senaste gången va zumba fitness! oj nu skrev cornelia att hon skulle möta manda om drygt 10 minuter sen kommer dom till mej så jag måste göra mej klar hejdå!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback