men åhåhåhåhåhåhååå..

Har inte varit med cornelia idag, hon har liksom inte varit inne msn så har inte fått nån kontakt med henne..
o jag kan ju inte ringa eller messa heller. jag som har haft så tråkigt idag ju, bara suttit och spelat gamecube med mig själv, jättekul?! not.  Ligger oh lyssnar på musik nu, vill fixa med headern men det går inte alls nå bra!
åååh : (
jag vet inte vad jag ska ha för färg på designen? och jag vill göra en ny header men vill ha lite nya höstbilder så jag kan sätta in dom i headern också, för det ska ju vara lite hösttema.! Är jättetorr om läpparna, blää : (
ingen är social heller, har ont i huvet för jag är så uttråkad. jag hatar gävle, där händer det aldrig någonting!
inte ens i hela sverige händer de nått längre.. vill utomlands, vill flytta bort, till något varmt o soligt, fint o mysigt land...hm.. ja THAILAND! jag vill dit nu. nu, nu, NU!
Jag har ingen anledning att vara i sverige just nu i den här äckliga kylan, vill boort.
aja..ska fixa lite nya småsaker här på bloggen, åh va jag är sugen på ett bloss!
faaan.
hejdå

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback