lördag = städdag

Hejdudinsötesomläserdetta.
Idag är det lördag, samt städdag, skittråkigt men vad gör man inte för att kunna spara till en iPhone 4 ?!
Jag har inte börjat ännu men måste göra det nu, om jag inte är klar innan kl 6 så får jag avdrag..
det är en spindel i mitt rum nu -.- (jag HATAR spindlar) den har varit i taket sen imorse och den är kvar på samma ställe, kuul :o -.- mamma o pappa är ute o gåt dom kommer väl hem närsomhelst så jag måste nog göra ren marsvinsburen nu för om dom kommer nu får dom damp som vanligt för jag är så inåthelvete seg på att ta ansvar. Hahah. jag ska försöka att skriva mer sen, ikväll ska jag käka chips o sånt o kolla på film, det var länge sen nu!
Hejdå.




Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback