litet fredagsmys med mej själv

Hejsan. har inte bloggat pågrundav mitt dåliga samvete, inte mått så bra när det gäller vänskap o allt blablabla... Cattispattisälskling har fått mig på bättre humör! saknar dig!!!
ligger framför datorn och bara njuter av att det är fredag..! lyssnar på bra musik som får mig att tänka på andra saker, jag skiter i alla idioter som hatar mig just nu, gör det om ni vill men ni kommer inse senare det ni gått miste om, jo mej!
Mår bra och vill bara åka utomlands bara jag o catta,!
idag när vi satt och åt uppe så pratade vi om ullared, julen m.m.. vi kanske åker bort över julen eller om vi bjuder hit min mormor & Company från gnarp. vi ska antingen till ullared nästa vecka eller typ i slutet av oktober. ska bli så skönt att bara få peka på kläder man vill ha så får man dom gratis...elr ja, av mamma o pappa ;d
vi kanske ska fråga holmqvist om vi kan fira nyårsafton med dom, förra gången vi gjorde det va för typ 2-3 år sen, då hade vi jättekul!! spelade julklappsspelet och bara flamsade runt. det är sånt jag älskar med julen och nyårsafton, att bara umgås o ha kul!
jag vet inte vad jag ska skriva så, vi hörs väl! jag längtar till julen, snön, julkänslan, julgranen, julklapparna, julpyntet o allt! :)

lite bilder från kalla norge!!
jag, bror krille o hans flickvän catharina, loveu!






puss! / n

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback