lääääänge sen

Hej, nu vare länge sen igen. Har liksom inte haft lust att blogga, måste fixa ny header och design!!
den är så ful just nu så jag vet inte vad.
tråkigt o blogga med så ful blogg som jag har nu. Ne nu ska jag skärpa mig!
Dom senaste dagarna har jag inte gjort något speciellt, bara varit hemma tror jag. Har ont i huvudet nu efter allt som har hänt under kvällen, här hemma har vi haft en liten "strömavbrott" , bara på hela övervåningen och i några rum nere. + stationära datorerna. jag satt vid våran stora dator så stängs den bara av, fett wierd. Samma sak hände med victors dator, det va bara vi två hemma så vi fick ringa pappa o han försökte förklara för victor vilken propp o sånt victor skulle fixa med o blablabla...det gick ju inte. Så pappa fick komma hem från jobba och hjälpa. men ickesanicke, det kunde inte han heller. sen efter måååååååånga minutrar, o typ 2-3 timmar så fick han ringa till "gävle energi" och de visade sej vara fel på våran elgrej som står på gatan. -.-'
våran kabel hade blivit svart & bränd så dom bytte ut den, taaaack !
Jag hatar mörker. Aja, imorgon ska jag va med cornelia , fett wierd att jag ligger å kliar mej på halsen just nu, thahah.
Men gonatt eller nått, ska leta på en ny bakgrund.

Kommentarer
Postat av: adde

På vissa bilder skriver du ful vet... men du är så jävle het (: <3

2010-10-14 @ 15:45:47

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback