hemma

Är hemma från ullared nu! har haft en härlig helg och ont i fötterna har jag också...:)
ska hoppa i duschen nu sen hoppa i mina nya mysbrallor, sen ska jag sova. skola imorgon ju -.- men på onsdag har vi studiedag, yay! fast jag tvekar lite på om jag kommer få vara där o jobba i typ nån timme ändå... :( jag har liksom "missat" lite lektioner och kommit försent till dom flesta, bläh. men isf blire o hälsa på på vikingaskolan på onsdag, längtar såååå! ska få träffa Cilla & Line, m.m. men aja nu blire duschen som sagt, mår faktiskt jättebra nu, har raderat en person från mitt liv, kommer knappt ihåg vad hon heter :) x'd haha! ni får lite bilder imorgon, knäppte inte alls nå många men dom duger. Hejdå! o nu vet ni att jag lever ;)

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback