blir bäst imorgon!

Hej på er! har inte haft tid att blogga idag delsvis för att jag varit med ida och eve. Va hemma hos idas farmor o farfar om vanligt o där va idas kusiner Hanna o Nils, hanna är kanske 8 år och nils är kanske 5 år? jag har ingen koll på det så jag vet inte riktigt :) vi fikade och spela massa olika spel, haha det va roligt!
Men fattar inte varför det jämt måste va jag som förlorar på fia med knuff :( Hahah.
är ledig imorgon från skolan så jag och cornelia ska till våran förra skola, vikingaskolan, och hälsa på våran förra lärare Cecilia och min lilla Line <3 Hon går i trean och är dundersöt! ska naturligtvis träffa en massa andra också :) Men ojojoj nu är klockan snart fem över nio och jag måste upp och kolla på Desperate Housewives, inget man vill missa!! så jag säger hejdå så länge och dehär blir även ett bildlöst inlägg men bilderna från i helgen kommer så snart som möjligt. Puss.

Kommentarer
Postat av: brodén

Skriv en kommentar här sötnos ♥

2010-10-21 @ 20:35:34
Postat av: brodén

så snygg <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-21 @ 20:36:19

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback