Tillbaka!

HEEEEEEEJ, har ni saknat mig?!
Nu har jag kommit tillbaka till bloggandet, ni borde va glaaaada ! :D
heh,
har inte orkat blogga sen jag kom hem från mormor...(:
Men nu blir det andra bullar! Får se hur länge de här håller då.
Under dom senaste dagarna har jag: varit med Filip, börjat bråka med massa vänner, garvat ihjäl, firat farsdag, dansat zumba, käkat på O'Learys med syskonen, saknat min bror som åkt till Borneo idag!, träffat Stoffe&Catta, suttit vid facebook (a), blivit utskälld i skolan, varit sur, varit glad, käka tårta, sett att de har snöat, varit på stan & typ massa andra saker! haha men palla :) Vill att de ska vara helg igen! Så man kan slappa hela dagen o inte springa runt på massa lektioner. Nääemen det har ju som sagt börjat snöa ute! får en riktigt härlig julkänsla :) Längtar som fan till julafton! Då kommer mormor,Leif,kusinerna o några av mina syskon hit. o hoppas bara vi spelar julklappsspelet! annars blir de skittråkigt. ahmen vet inte vad mer jag ska skriva, skulla ha dansat zumba idag men orkade inte, + så tror inte min syster kunde idag. men har köpt ett kort jag kan gå 10 ggr på typ 3-4 månader. Jag har inte fixat o nojjat med min nya dator än, hehe men pappa har lovat mig att hjälpa. Nejmen, nu börjar datorn segaaa söndeeeer, så jag skriver mer senare elr imorn! ska va med Filip då :) dåruuu :*
Men nu vet ni att jag lever iaf, ha en trevlig kväll!



/ n

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback