jag älskar dig festis

Igår va ja med cornelia, längesen sist!
jag klippte mig ju o färgade utväxten för ca en månad sen,
o igår fråga hon om jag hade klippt mig.
hih,
har saknat min lilla festiis, :( du e bäst. <3
Men iaf, idag har jag varit i skuulan,
blev lite missförstånd o sånt på morgonen men blabla..
hade mattediagnos sista timmen men skulle till tandläkarn kl tre så pappa skulle komma o hämta mig tjugo i o de gjorde han :)
Jag har haft problem med illningar i min tand..
o idag slipade dom den å la bananlack heh.
ska snart käka.
är ovanligt hungrig just nu :o
även om jag åt fyra fiskpanetter o tre potatisar i skolan ;)
haha sällan jag. Men jag älskar faktiskt den måltiden!
Kl fem ska jag va med Filip :) älskling.<3
imorgon äre äntliiiiiiigen fredag igen!
love it.
Men ah,
min bror victor håller på o river ner väggen mellan köket och lilla tv-rummet! :)

Så köket kommer bli mkt större,
o våran plastma tv ska vi ha nere
elr den 'gamla' ; )
Vi har beställt en ny LG-LED tv elr vare va,
o den kom idag :) yaay (y)
Fan va jag längtar till köket kommer bli helt klart!
Alltså jag känner inte igen mig där inne nu :o
Heh,
men aja :)
Tror jag kommer blogga mer ikvääll
jag orkar inte skriva mer nu.




bjuder på en bild från saknade tider!


Pusshej!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback