jag älskar dig! 22/11 -10 <3

Tjo!
Har typ nyss kommit hem från en kväll ute med Filip ! idag blev vi tsm, :) haha vi har ju strulat före oxå men då va vi på g bah ;) men aja, :D nu typ lyssnar jag på musik, uttjatad..
heh,
idag när jag o filip skulle hem så stod vi typ vid min gata,
ville bara inte släppa taget från honom! kändes som om vi typ skulle va borta från varandra typ en måånad elr så, heh :(
men Jag älskar dig !
Annars idag har jag bara varit i skolan, chillat.
Imorgon är det vanlig skoldag, typ ingenting spec..
har bara tråkiga ämnen, as usual.
jag pallar inte skolan längre!
men ah, har typ inge mer att skriva utom att jag saknar min bebiis.<3
måste typ gå o käka nått nu, har inte käkat på hela dan! :o
Hejdå. :)





hehe, skitig spegel.

Kommentarer
Postat av: Larsen ™

älskar dej me <3 <3 :) :*

saknhar dej :( <3

2010-11-23 @ 20:19:04
Postat av: bella

Glad för din skull, lycka till ♥

2010-11-23 @ 20:44:27
URL: http://thelifeofbellaaa.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback