i'm a very badgirl

Har inte bloggat på ett tag, har inte haft tid till de..men aja nu e jag här! igen.
igår va jag med filip, he's so fkng wonderful! jag älskar dig grabben!
oh lina din spioon :( inte spionera när man står o strular!!
hahaa skoja bah ;) elr ah :D
idag har jag bara städat typ heela dan, varit orolig för mamma oxå :(
vill inte snacka om vf, är lite privaat.
o massa jävla snöö har ramlat ner från taket, ne nu ska ja vara ärlig, jag tycker om snön vid de här laget, jag döölängtar till julen!
jag o typ alla mina syskon har samlat ihop pengar till en julklapp till mamma o pappa. Victor ska snart beställa en sak som kostar ca 1000:-, jag tänker inte säga va de är, man vet aldrig vilka som läser min blogg ;)
uuuuuhhh mina "vinterstövlar" har gått sönder, har blivit stora hål i hälen -.-
o jag köpte dom i ullared men de finns en annan samma butik som ligger i söderhamn som pappa ska åka till när han e påväg mot bollnäs elr vare va. o där ska han typ byta ut dom till ett par andra samma, men tror nog att de blir så att vi får pengarna tbx :o
ahmen.,
jag saknar filip :*
javenne va jag ska skriva, jag kunde inte godisstrejka mer än en veckaa :(
heheh, intressaant..
men ah, nu ska ja väl typ kolla på nån film elr bara på tv, har längtat efter att ha myskväll men de blir aldrig av -.- för jag bah nördar dotaa hela tin.
Haha men, blir nog inge mer bloggande idag men imorn ! :)
Då ska jag va med min feestis cornelia'ekluuuuund sötnos :D<3
Hejddddå


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback