godnatt typ

Nu ska lilla jag hoppa i säng,
imorgon blire försök att göra en ny header om jag hinner.
Min dator segar typ efter en timme när man har suttit vid den, då kraschar allt typ,
så först o främst ska jag rensa bort alla bilder o shit o lägga över dom till min stationära dator,
tror inte jag får ha internet på den också för vi har så många datorer i huset så de blir för mke 'ström' -.-
men iaf o då ska nog min bror hjälpa mig o starta om heeeeela windows grejset på min bärbara så att den inte ska va så jävla seg.
Får se om picasa blir kvar, annars får jag väl hämta de från google igen då :o
heheh.

men imorgon blire nog å va me cornelia.
har inte träffat henne på typ tre veckor, de har inte blivit av tidigare :o men imorn iaf.
o på torsdag blire o va med älskling. ily, :*
men aja, vi ses imoooooorn !




naaw, en liten nattah på bild. heheh.

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback