En vanlig solig dag.

Har nästan inte gjort ngt idag, förutom städat.. ;)
Måste göra det varje lördag, långtråkigt.. *suck* :(
Klockan är snart halv 2 på natten och jag skriver om "gårdagen".
Har ialf legat i solen o stekt, kanske har blivit lite brunare :D
Hah. Men imorn fyller Linn år, ska hem till henne o fika o sånt, skriver mer imorn om det.
Längtar som faan tills på måndag asso! :) :D :cool:
Äh orkar inte skriva så mke men jag vet att jag inte bloggade så mke igår men aja,, :P
Har ialf börjat med Hissa&Dissa nu, :D
Kommer att "Hissa&Dissa" lite då och då, vet inte hur ofta. :P
Hmm..får se vad jag hissar & dissar den här gången ;)





Nattah hissar :thumbup:

 

 

Jag hissar det jag & några polare ska göra på måndag, åka till Sthlm på Twilight Fan Event. :D

 

Nattah dissar :thumbdown:



Jag dissar Kronprinsessans bröllop!!

Kommentarer
Postat av: ''Älsklingen''

Du får de roligt ska du se ...

2010-06-20 @ 19:47:28

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback