39 dagar kvar..

Som sagt de är 39 dagar kvar tills jag åker härifrån. Den 25 juli - 14 augusti är jag i USA,New York, Ohio , äntligen snart slipper man va i dehär skitlandet..


Dit ska jag. Behöver komma bort ett par veckor känner jag.





Håller på o städa just nu ialf, elr har inte kommit igång än o tror inte att jag kmr göra de förnst efter ett par timmar, för jag orkar inte , jag skiter i allt nu. Orkar inte äta , orkar inte motionera, jag orkar inte bry mig, orkar ingenting längre för att hela jag består av massor av "nedåtpuffar"... blir så himla less på dehär med mobbning och kränkande, min bror trakasserar ner mig hela tiden.. :(



I've got Bloodie arms...


bye..

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback