- Mooving slowly

Sitter här o packar just nu, elr ja lite dator emellan :D
Skit kass uppdatering på sista tin men jag måste få leva livet haha :P
Ni får se min dag i bilder.













Ni kanske fattar...

Aja är fett besviken iallfall de känns inte längre som om jag har några vänner jag kan lita på :(

Känns som om dom flesta hatar mig det är därför dom jämt dissar mig,
Jag vill inte åka nånstans med dåligt samvete... fyfan ..


Men hejdå ses aldrig mer *suck vad jag hatar mina dåliga tider*

Vet ni en sak jag tror att jag har gjort ett felaktigt val i vänskapen..


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback