- My face is a problem

Så här ser jag ut nu :D

Hahah ;)





Idag har jag inte gjort ett piss (as usual)
skulle varit med Albin men han dissade mig, uuu...
:(
Imorn blire ut o äta med Erik o typ hans friends för han fyller år :D ;)

Alltså jag blir helt less på mina marsvin just nu, Tindra är helt crazyy hon försöker gå upp på Tania o jucka , nej de är inte alls bra ! Dom börjar gå lite för långt, ahahahha.
Fan också har fortfarande ingen som kan ta hand om marsvinen ...

Ähja just nu sitter jag o tittar på Snakes on a Plane för typ sjunde gången i år, men vafaan de är ingen svenne-text till så jag fattar nada (!?) Asså jag har laddat ner filmen till dotan. Fuuck..




NÅN SOM VILL HITTA PÅ NÅ NÅN DAG ? i Helgen kanske ?

Kommentarer
Postat av: Älsklingeeen <3

2010-07-16 @ 23:05:23
Postat av: Anonym

Älsklingenn vad vacker du va ? :o

ge mej ditt utseende <3

Men vi kan höras senare love u

2010-07-16 @ 23:06:17
Postat av: nattah

puss

2010-07-17 @ 18:40:09
URL: http://nnattaaahh.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback