- Darkside of the sun - Tokio Hotel

Fyfään va jag älskar den låten! Tokio Hotel äger ju, varför har jag inte insett det tidigare;)?
Ligger och diggar sönder den just nu. :) Tom Kaulitz är så snygg ;D
Aja.,
Mamma o jag har haft en myskväll tillsammans vi tittade på tre st Lost-avsnitt som hon hade spelat in sen tidigare, asså Lost är ett grymt bra tvprogram men man fattar varken om det är dåtid eller nutid som dom visar. Det är lite dåligt tkr jag, men aja det är min åsikt. Drack cola och åt en massa lösgodis. :)
Så nu är kl snart halv tre så jag ska väl ta o hoppa i säng snart då ;)





Lost                                                          Tom









Check it out! Loooooooove it ! :)


Goodnight suckers!

Btw, EN VECKA kvar.

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback