- Goodmorning sunshines!

Hejåhå o godmorgon.
Sitter här nu pigg som en lärka!
Nä jag skoja bara. Är ganska så trött men det duger att vara vaken just nu för min del, imorgon ska jag upp minst kl 6 (!?) för drygt kl 7 imorgon ska vi vara påväg mot Arlanda. Gick ju upp 8 idag som sagt, när mitt alarm ringde på mobilen så gick jag upp direkt, jag brukar alltid trycka på "snoozie" för jag vill sova mer, men den här gången gick jag upp direkt, fattar liksom inte grejen? Hahah..
Gjorde ren marsvinsburen o mamma klippte klorna på Tindra och Tania som jag nu redan sitter här o saknar! Dom är ju på zoo nu älskar er mina små gullungar :( Aaaw fatta va rädda dom va när vi va där, båda va inne i deras "hus" och så var dom ihoptryckta där inne för dom va såå himla rädda aaw mina små sötanosar men efter några dagar stortrivs dom säkert där ♥ Får se er igen om 22 dagar ♥
Amen iaf, efter när vi hade lämnat dom på zoo *snyft* så åkte mamma till ÖB och så släppte hon av mig på donken, åt min frukost där tog en stoooor cola o 2 cheese. smarrrigt! Är på bättre humör nu men ändå orolig. Ja okej RESEFEBER!
:( :)
Känner liksom att jag inte är beredd på att åka, jag inte har hunnit med allt jag skulle gjort innan vi åker! :S
Men jaja, nu måste jag städa vidare. Kan dunka techno musik medans, bloggar mer senare ofc :D

Några bilder på mina älsklingar ♥



Tania (den vita) har någon sorts inflamation i ögat så  det rinner var :(





Jag saknar er ! :(

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback