htc

Hejsan!
Nu vare länge sen igen, heh jag är en dålig bloggare..
Idag har ja varit i skolan typ,
sista timmen hade vi svenska o de va skitkul.
Vi skulle vara typ två o två o typ låtsas intervjua nån typ disneyfigur elr nå.
jag va me eve o vi kom på den bäästa haha! :) JA DÖÖR fyfa va vi garva, vi 'intervjua' piff & puff hah.
aja kansker berätta va vi skrev nån annan gång ;)
Har inte gjort nå mer speciellt idag, haft mensvärk hela dan typ. mysigt.
Har skrivit önskelista oh så, snart jul ju! :o Tiden går så fucking fort!
O snart äre fredag igen.,
Jag ska snart köpa ny mobil (behövs veeerkligen!) om jag inte får en i julklapp alltså ;)
Jag vill ha en Htc Smart, Htc desire HD eller en iPhone 4! :)



Htc smart on the bild. :p

Min morsa har beställt en Htc Wildfire , hon som inte visste vad Htc va för typ några dagar sen? -.-' x'D

herrå!

Kommentarer
Postat av: hannah ( cornelias kompis )

jag har en sån där htc smart:)

dom är faktiskt jätte bra !

2010-12-03 @ 16:08:48
URL: http://hannahbjorkbackaa.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback