fredag

Hellu, fredag idag!
känner mig lite sådär halvt hängig men är ändå på ganska bra humör. Saknar älskling bara lite för mke. Sitter oh lyssnar på spotify.. har inge liv. Är så förbaskat dålig på att blogga men lovar ska fixa designen så fort jag kan! Ska ha en riktig juldesign ;) Har sett på många av era bloggar att ni har lixom snöflingor som faller ner över era headers, men jag som är lite sådär halvt retard fattar inte hur man skaffar sånt. Något snille som kan hjälpa/visa mig hur man gör? skulle vara jävligt snällt (:
Ne nu får ni tamejfan sluta vara så besatt av idol, jag står inte ut. :o Typ hela min 'facebookstatus' är full av massa text som handlar om idol. Blä är de ända jag kan säga. Idol är för geeks. ;) Heh,
Har inte laddat upp några riktigt fräna bilder på länge så bjuder på en form av en bildbomb!

Lite försenade bilder från Ullared, hehe, skäms på dig nattah..







extra fula bilder eftersom jag hade en ful utväxt -.-





















lite grejer vi köpte heheh ;)







amazing! love it :)


herrå! / n

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback