Mer najsiga bilder från USA

Här får ni mer bilder från USA-resan! Hoppas dom är värd att tittas på, :) njuuut!


Först lite bilder från New York City.








'Tiime Square ! :)









Coney island!























Hells Angels flagga, (våra kända grannar)


men mer bilder får ni sen elr imorn elr ngt för idag som sagt har jag städdag och klockan har redan hunnit bli ett, men först ska jag äta frulle. Jag skulle jävligt gärna vilja ladda upp alla bilder från resan men de skulle ta för lååång tid! Varför går det bara att ladda upp en bild i taget? Eller går de att ladda upp alla samtidigt? Nån som vet? Skriv i en kommentar isf, o säg hur man gör :) Hejdå,

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback