Fredagsmys med mongofamiljen.

Gokväll!
Idag är det som sagt fredag , eller ja nu äre typ natten till lördan?
Amen iallafall för några timmar sen satt jag,min mongosyster o mina mongoföräldrar o titta på "Clash of the titans" , en väldigt bra action film! Filmen får 4/5 stjärnor av mig. Åt ju inge godis elr chips elr läsk då , men kvällen va ändå mysig. Just nu ligger jag i sängen med datorn, men nu ska jag sova! imorgon äre städdag här hemma :/ så då blire också dålig uppdatering. Gonatt, mina ögon slocknar nog när som helst ;o



Titta vilken frän bild jag gjorde i paint ;) <3

nattah + iida + eveliina = föralltid § älskar er, ni ställer alltid upp, samma med linn julia o cissi, er kan man alltid lita på, till skillnad från vissa andra... men hejdå! :*

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback