- Some pics from the trip, enjoy.

Hej hallå! Det är på tiden att ni får några bilder från resan' Dom här bilderna är knäppta med familjens kamera..


DAG 1
























Mulberry Street, gatan som Sex and the City spelades in på?







DAG 2























Ground Zero

'
'
v













Bara fatt vi bodde granne med Hells Angels "klubbutrymme" vid vårat hotell! :D

Dom är ett jättekänt motorcykelgäng, så man blev ju nästan lite rädd :)))


DAG 3




Central Park









Lovar att ladda upp mer bilder senare för nu ska jag käka lite mat med några av mina kära syskon som har kommit o hälsat på, hejs!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback