- I'm so sorry...

Sorry för att ni inte fick inlägget igår med några bilder från resan, orkade inte riktigt,
idag är jag så himla sur , arg o ledsen..
Jag vill försöka få allt som de va förut med dig de märks att vi glider isär hela tiden hoppas att vi håller de vi lovar skulle inte förvåna mig om du är sur på mig nu...
ajah,
Tycker min klass inte är okej!
Men i skolan va man med Ida eve michan tessan amanda L som vanligt.. får ju ändå inte en chans att vara med någon annan,
:S

Förresten Eminem äger (A) <3 .




Fick bli en bild på denna fina flicka som man typ aldrig ser längre...

jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: jennifer

härligt! <3

2010-08-20 @ 23:36:36
URL: http://bbodinan.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback