- i'm hoooomee. Dislike :(

Kom hem för typ 45 minuter sen, är sååå dötrött! klockan är bara 10.50 just nu, och jag är så van med amerikansk tid! och i Usa är klockan nu 4:50 (am) (på morgonen asså), omggggg jag sov inte heller nått på flygplanet, hade typ världens mv, mään, ska väl ta nått att äta , ååh skolan börjar på onsdag och jag vet knappt vilken tid det börjar, nån som vet? oh de kommer bli svårt att vänja sig vid den vanliga svenska tiden igen :S :( , Jaja... jag vill bara soooova nu, det är soligt ute just nu, imorse när vi kom till arlanda (planet landade 06:55) då när vi gick ut så kände jag bah, åååhneeeeeej fyfan va jag kommer sakna den tropiska varma värmen! :( *snyft* Mmmh .. men kanske lägger ut nån bild senare, de här inlägget skrev jag nu för att ni ska veta att jag lever :D hähä, men gonatt '

Fyfan va jag längtar tbx..

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback