- I want the old days back..

Hej.
Idag har jag vart i skolan, vill inte ens tänka på dagen...
helt sjukt alltså, i hate it.
asså orka skolan trivs faan inte i min klass ! :mad:
Jag vill byta skola.
ahmen iaf, har nyss ätit potatisbullar o nu dricker jag powerking (fick av brorsan). ah men cecilia åker till turkiet imorn , kommer sakna henne extra mycke eftersom jag nu inte har träffat henne på mer än en månad.. Men hoppas du får kul gumman . <3
ja vet inte vad jag ska göra sen , mår inge bra så de blir väl baa att va hemma, skulle egentligen vara med julia men jag kände att jag pallade inte för de kanske inte är så jätteroligt för henne att umgås med mig när jag är sur..
venne va jag ska göra nu men orkar inte blogga mer, sitter o lyssnar på David Guetta för att lugna ner mig lite...
HEJDÅ-


Lite webbcam bilder hähä.





























Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback